Brev:
Rugbrødsbjælker.. spises helt, eller ?
8. februar 2010
Alder:
7 mdr.
Rugbrødsbjælker.. spises helt, eller ?
Hej Helen
Vi har lavet dine dejlige rugbrødbjælker og er blevet rigtig glade for dem. August elsker at gumle i dem og jeg selv kan faktisk og ret godt li dem til frokost :-)
Er det meningen at jeg skal lade ham spise dem eller skal jeg fjerne dem når de bliver for bløde? (han er 7 mdr)
Kærlig hilsen
Jane